Sommarplaner

Det blir en lite annorlunda sommar, men bra tror jag, bland annat ska Dottern och jag vara ensamma på landet en vecka före midsommar, eller blir det kanske knappt en vecka? Vet inte om hon har några planer helgen den 14-15 juni.

Härligt att vara bara hon och jag och vemodigt att det blir vår enda gemensamma landetvecka. Samtidigt som jag såklart unnar henne att vara ung och göra egna, roliga saker.

Hur som helst tänker jag inte städa bort en minut då. Nja, jag vädrar väl stugan och sängkläderna och plockar lite blommor kanske ;o), men sen får det räcka.


Kommentarer
Postat av: M.

mm, plocka blommor låter bra :). förresten så kommer viju iaf vara i stan tillsammans, när jag praktiserar, så du är nog den jag träffar mest i sommar ;)

vad knäppt att jag sitter och skriver det här när du ligger och sover och lika gärna kan säga det imorn, haha...

2008-05-26 @ 23:14:14
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0