Köpa en pläd

Funderar på att köpa en mjuk, len, brun, gosig pläd. Som någon sorts belöning till mig själv för att jag klarade matten och naturkunskapen och för att Stå Ut med Vädret. Det är hemskt. Absolut vidrigt. Håller på att bli deprimerad. Själen skriker Vill Ha Sol Annars Dör.

Jag är mig alltså lik. Lika melodramatisk som alltid. Såklart jag inte dör, det är bara så trist att det är vått och grått och kallt och känner mig liten och ledsen och inbillar mig att allt, precis allt, skulle kännas otroligt mycket bättre om solen sken och det var varmt. Så enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-18 @ 14:14:01
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst av Drew Barrymore och Jenna Elfman :)

2008-05-18 @ 14:20:42
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0