Borde verkligen gå och lägga mig

Här sitter jag och är speedad. Fast borde verkligen gå och lägga mig så jag orkar göra allt det i morgon som jag tänkt. Känns som ett ganska digert schema - rita gris till A, läsa handlingar som är trist och tar oceaner av tid, fixa fiskdamsprylar, ringa Viktiga Samtal, ringa I och tacka för blommor, plantera om blommor och jo det är nödvändigt de dör i för små krukor och jag är för ömsint slash för snål och på kvällen ut med jobbarkompisar. Vilken himla tur att jag hade komptid att ta ut och att det helt plötsligt lämpade sig så utmärkt väl att jag tar ut den just i morgon.

Städa? Nej, verkligen inte. Inte när solen skiner.

Mitt onda i halsen/tungan förtränger jag så gott det går i väntan på remiss till halsdoktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0