Knasigt av mig

Fast sen gick jag till graven alla fall. Det vill säga åkte dit via Tallkrogen. Låter väl inte klokt, men gick till så här: t-bana till Gullmarsplan, ersättningsbuss mot Farsta, missade att gå av vid Skogskyrkogården, hamnade i Tallkrogen och fick åka tillbaka med bussen till Skogskyrkogården. Inte min dag. Mer än lovligt virrig.

Väl där var det ganska spöklikt. Mörkt.. Öde. Snö. Kala träd. Gravar. Kapell. Och så jag med en vit ros (mormor brukar få vita rosor av mig) och lyktor. Fast det blev fint på graven när jag borstat bort snön och tänt lyktorna och lagt dit rosen.

Vet vet vet. Det är knasigt. Men ibland bara måste man.

Nu åter till jobbet. Som är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0