Anledningar att inte

Håller på med en rent befängd sak. Pluggar. Är alldeles för gammal. Om jag fixar det. Och om jag kommer in på utbildningen kommer jag typ att ha kursare som är jämngamla med dottern.

Nervös. Hjärtat pickar.

Påsken - har dock varit alldeles underbar (fridlys ordet underbar någon). Massa tid att lata sig och här hemma är mysigt och blommor i alla rum och spela spel och dottern stickar och frukost i sängen varje dag. Med korsord.

Borde bara inte hitta på massa anledningar att inte plugga just nu bara...

Vet inte om jag ska fortsätta blogga. Blir bara ibland och ingen. Verkligen ingen. Läser bloggen. Å andra sidan är ju det också en sorts frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0